sâmbătă, 23 august 2008


Ai plecat acolo sus, oare o sa iti fie bine?
As vrea sa cred ca da, pentru ca meriti sa iti fie bine!
Te'am iubit cu totii, cred ca stii asta..
Regret ca langa noi n'ai mai putut sta..
Stiu ca de acolo de sus ne vezi si ne indrumi spre bine
Nu mai vreau sa vezi lacrimi pe obraz, stiu bine
Acum ca esti acolo, ma gandesc cum va fii
Sa te vedem doar in acele vechi fotografii..
Doar atat ramane din noi : o amintire
Cei care te'au iubit sufera in nestire..
La sfarsit raman momentele fericite ale vietii
e trist..suntem niste marionete in fata mortii
Stiu..ca ma auzi din cer..
Printre lacrimi suferi si disperi..
Si imi doresc sa fii al meu inger
Oare tu te'ai reincarnat in mine?
caci prea multi imi spun cat seman eu cu tine..
Lasand astea la o parte..se stie..
Viata'i doar un drum spre moarte
Mormantul nu este facut doar pentru suflete moarte
ci si pentru inimile frante lasate in spate
Oare candva ne vom reintalni?
oare ne vom recunosate?
sau poate sufletul nu se va ridica din moarte
oare te'am pierdut?
sau oare undeva exista un alt inceput?
Dar pana atunci las la o parte acest chin
si ma inchin in pace pentru tine..
Amin..
Te iubim tata!!!!


p.s:ptr cel mai bun tata

2 comentarii:

Cecilia. spunea...

:( ...

nu l-ai pierdut...
va fi mereu acolo...
in inima ta...

Anonim spunea...

Sa sti ca CeCiLe are dreptate nu l-ai pierdut si nici nu il vei pierde e acolo sus si in mintea si sufletu el te calauzeste sa scrii aceste cuvinte de aur...