duminică, 1 martie 2009

Bun venit primavara!!!!



Amedeo Minghi - Edera
Asculta mai multe audio Muzica »



Cine nu ducea dorul scumpei noastre primaverii? Ca in fiecare dimineata imi beau capucino, imi aprind o tigara la ea... orice dimineata incepe cu acest ritual;)). Ador diminetile de primavara cum soarele incearca sa te incalzeasca, cum pasaricile iti soptesc si inca e inceputul, iar daca deschizi fereastra mirosul primaverii intra in camera ta. Spunemi tu cum sa nu adori primavara???
Desi imi pare rau ca nu m-a prins primavara la tara, la casuta mea acolo primavra se strecoara in trupul tau, micutii ghioceii cum inca mai stralucesc desi au fost inghetati. Incet incet o sa infloreasca si copacii abia astept. Ador primavara pentru ca ne forteaza sa ne renastem, da viata celor muribunzi, poate celoc ca mine, poate celor ca tine...

"Este asa un lucru mic
Sa te bucuri de soare?
Este asa un lucru mic
Sa traiesti in lumina primaverii?
Sa iubesti, sa gandesti, sa fii iubit?"

"Culoarea vietii
este verdele.
Odata ce s-a scuturat
campul de iarba moarta
dintr-o data rasare
o mare de viata poaspata."

"Vantul de martie este un coleg vesel;
Ii place sa se joace si sa glumeasca.
Intoarce umbrelele barbatilor pe dos
Si le zboara palariile.
El canta prin salciile plangatoare
Si sopteste in fiecare ureche:
Treziti-va voi mici seminte lenese,
Nu stiti ca a venit primavara?"

P.S: nu vorbesc despre martisor pentru ca nu o sa am martisoru meu:P:P:P dar imi fac singura hehhe

3 comentarii:

Kali spunea...

parfumul florilor de primavara, roua diminetilor calde,adierea vantului al celui mai frumos anotimp,toate acestea sa isi gaseasca loc in sufletul tau.
o primavara cat mai frumoasa deci>:D<

Pauza De Tigara spunea...

ms la fel>:D<

xoxo spunea...

vine vine primavaraaaaaaa...pam pam
continuarea ti-o cant doar tie:P