marți, 25 august 2009

Desi a durut ..





PDT : am spus ca nu mai vreau sa vi la mine
PDT: chiar dak imi doresc
PDT nu mai pot sa te stiu lg mine si tu sa nu iti doresti mai mult
V: ok mai
V: dak asa crezi u k ii mai bn
V: nici o pb
PDT: ca pana la urma de ce ma sa mint singura, chiar dak stiu ca ti la mine nu ti asa cum vreau
PDT): si tu mi ai zis din start ca nu poti mai mult
V: mda imi pare rau,poate k mi as fi dorit si eu s fie mai mult ...dar nu pot s mint asa p cineva.....
PDT eu nu pot sa iti schimb tie sentimentele ca ti le as schimba
PDT: stii bn cat de fericita sunt cand esti cu mn , dar eu stiu cum e cand ma alungi
V: t alung?
V: mai stai s ti zic cva
PDT: in felul tau
V: dak vroiam s scap d tn trb asta era d mult faqta
V: pt k io dispaream
PDT: eu una nu as suporta sa te stiu cu altcinveva si tu imi spui sa ma duc la altu
V:si nici nu mai dadeai d mn....
V: asta ins
PDT): duc*
V: pai zic asta pt k ti vreau binele
si stiu k si io t am fatqt s suferi destul
d aia incerc s t fac s m uiti
ma
aq c s zic
cea mai mare vina o am eu
pt k sunt mai mare
si poate mi am dat seama k unele nlucr n or s mearga
dar nu am incercaty s fac cva

[...]

Un comentariu:

Cecilia. spunea...

... :|




...ti-ai gasit telefonul? nu te-am mai vz pe mess...


>:D<