joi, 11 martie 2010

e martie..cu ghiocei ninsi



iulie, august, septembrie, noiembrie, decembrie, ianuarie, februarie, martie...timpul meu ocupat...cu primul meu loc de munca, cu banii meii si ai altora dar in primul rand cu oameni...cu mii si mii de fete.
Imi e foarte greu acm fara dar ..scoala, munca, stres, nervi, f putin timp liber..nu prea mergea...Am intalnit multe persoane la care "jos palaria" iar altii atat de perversi, de rautaciosi eh a trecut..sau nu, ei exista tot timpul printre noi

E martie..cu zapada:) cu ganduri la rece, cu caldura in plapiumioara cu iubire, cu ghiocei ninsi si inghetati.
Inceputul de martie cu flori:X si cu o mica petrecere de 8 martie impreuna cu fetele de la firma la care am lucrat:P
Cu ocazia de 11 martie..la multi ani bunicii mele:)

Urez o primavara frumoasa...cu zambete, iubire si multe flori

Niciun comentariu: