luni, 6 septembrie 2010

Un alt pas in viata:facultatea


Asculta mai multe audio Muzica

Gata am intrat si la facultatea de sociologie din brasov.Nu ma asteptam sa intru aici dar cand am aflat si am cautat informatii ma simt incantata.Totul speram sa fie bine, ma bate gandu sa m fac sociolog la penitnciar,eh cum suna?;)) Oricum timpurile se schimba la fel si ideile noastre.
Iar pentru cei care zic"n'ai ce sa faci cu sciologia" va dau sa cititi desi cei nemultumiti nu sunt citittorii acestui blog,oricum daca nu ai cap si un pic de noroc nicio facultate nu e suficient de buna:

12 comentarii:

H e r a. spunea...

Hei bravo,orice iti place sa faci,fa,pentru ca asta e cel mai important..
degeaba faci ceva ce nu ti place doar pt k se castiga mai mult si te duci cu sila la locul de munca.
Felicitari ca ai intrat unde ai vrut>:D<

piticescu spunea...

da, iupiiiiii! sa vezi ce frumoasa e studentia! :P

Pauza De Tigara spunea...

multumesc la amandoua :)

Pauza De Tigara spunea...

nu a fost ce mi'am dorit dar viata iti ofera multe surpize iar asta e una dintre ele, cautand informatii m'a incantat si am preferat sa raman aici

Stefan spunea...

aia la puscarie abia te asteapta... tu zici : vin sa imi fac meseria; aia zic : vine una buna, sa vezi ce laba-mi trag....

e o chestiune de orizont de asteptare si de egoism pana la urma... tu vrei cariera, aia vor femei

Pauza De Tigara spunea...

dar e ceva palpitant, dak inveti sa te descurci chiar si asa ar fi un fapt implinit si nu neaparat cariera,oricum de cum si ziceam se schimba planurile in 3 ani de zile acum depinde de mine..

Anonim spunea...

intr-o tara plina de oameni cu pitici pe creier ti-ai ales o meserie brici.

:D spunea...

Felicitari! >:D<

Iioana spunea...

super, asta inseamna ca o sa vii in Codlea la penitenciar, daca vrei iti fac rost de cazare :)) (glumesc sau na ...).si eu imi doresc la socio da` nu prea am sustinere :| si cred ca o sa merg la ceva alimentatie si tursim ...spre opc :-??
Bravo!

"Un mic" spunea...

felicitari! bafta ... eu tocmai am trecut in anul doi, dupa ce am scapat azi de singura restanta pe care o aveam (la psihologie sociala x()! sper ca facultatea de sociologie sa fie peste asteptarile tale si sa'ti placa ce o sa alegi sa practici dupa terminarea facultatii!

Pauza De Tigara spunea...

@M.- multumesc>:D<
@Iioana- si eu vroiam la alimentatie si turism dar facultatea de sociologie m'a ales, deaceea am scris ce poti fi dupa absolvirea facultatii deoarece multi erau dezamagiti caci acolo am intrat, oricum cap si noroc iti trebuie si poti face orice facultate iti doresti.
@"un mic"- sper sa nu am restante dar cine stie.. se mai intampla, si eu imi doresc sa fie asa cum imi doresc. Bafta si tie:)

withoutchocolate spunea...

iii,i-auzi foarte interesanta facultatea pe care ai ales-o si ceea ce vrei sa devii,muuult succes :*.