miercuri, 11 septembrie 2013

Apă cu lămâie

            Azi-dimineață am înlocuit cafeaua de dimineață cu un pahar de apă cu lămâie, nu știu dacă e o schimbare dar pare un moment mai diferit. Îmi pun pe palme ceea ce nu mai pot duce și las pe masă ceea ce eu nu mai pot continua. Nu am schimbări majore în viața mea de fel  dar pare să am deja una și mă refer la tot ce mă înconjoară dar am impresia că e din cauza maturității care nu mă mai lasă să văd prin ochii unui naiv. Nu mai consum țigări și cafele ca înainte dar totuși viciile astea persistă, le am în sânge. Nu am la ce să renunț decât la propriul corp care știu că acesta sigur îmi aparține, poate, dar am planuri să-l duc prin toate simțurile, prin toate schimbările ..ceea ce nu prea are de ales, nu prea am de ales..dar las să cred că e decizia mea.

Niciun comentariu: