miercuri, 11 noiembrie 2015

Retrospectie. 24 de ani

un an de cand  nu am mai scris, mi-am tot repetat ca sufletul meu doreste schimbare iar aceasta a venit. Am inceput acest blog in 2008  si l-am trecut prin toate starile unui suflet adolescentin prin care emotiile negative au fost mai profunde.

7. 11. 2015 este ziua mea de nastere, este ziua in care am facut 24 de ani. Retrospectiv...
23 de ani/ 7.11. 2014 eram ultimul an de master,  de cateva zile faceam primul meu pas pentru cariera, de cateva zile lucram la o firma de IT ca asistent manager si eram multumita de asta. Relatia mea amoroasa nu mai era multumitoare, nu mai eram fericita iar o alta zi de nastere a dat-o in bara dar ca de fiecare data distanta face sa se uite evenimente dar sufletul devinea din ce  in ce mai gol. Trecand timpul job-ul se indrepta spre nemultumire, am invatat ca domeniul care ma atragea era partea de office si NU vanzarile, am mai invatat ca intalnesti colegi care fac orice sa iti puna bete in roate dar si colegi care te binedispun si iti pot deveni prieteni. Aici am cunoscut si un baiat serios, enigmatic, un suflet greu de patruns dar care era langa mine fara sa aibe multe cuvinte, Laurentiu.
     Anul 2014 aproape se termina. Atunci cand intalnesti prima iubire sau asa numesti acea relatie in care esti dispusa sa treci peste orice fara sa iti dai seama ca mementele de fericire sunt mai putine decat ar trebui sa fie, atunci vrei sa ai o familie, sa te imbraci in  mireasa, sa-l iei de  brat si sa sa-l insotesti la altar si sa iti faci mostenitori. De Craciun 2014 am fost ceruta de nevasta. Nu mai era visul meu, nu mai era ceea ce imi doream, sufletul meu nu mai era asa multumit dar am dat o sansa si am zis da. Anul 2015 vine, ma dezamagise inca o data iubirea, gandurile mele erau foarte multe. Spusesem un da fara simturile reale, iubirea se alimenteaza cand trece timpul, nu mai este ca la primul an de relatie dar ea nu se alimenta. Un eveniment privind sanatatea mea plus renuntarea la job au facut un inceput de ianuarie trist, iar el nu a fost acolo ceea ce m-a determinat sa renunt la noi, nu asta e familia pe care mi-o doresc.Nu imi doresc familia in care si dupa 5 ani si ceva nu te simti singura femeie a barbatului tau, nu te simti in siguranta, nu poti evolua, el nu tine cont de parerile si dorintele tale. 5 ani si ceva si nimic nu se schimba iar cand ai un moment nasol el nu e acolo pentru tine. Nu asa vrei sa fie tatal copiilor tai. Totul s-a terminat, cu greu a inteles ceilalti, foarte greu mi-a fost si mie, cine a spus ca e usor sa renunti la cineva? nu este chiar deloc, toate visele pe care le aveai si care sperai sa se indeplineasca s-au irosit. Dar a fost cea mai buna decizie pe care am putut sa o iau!!

  7.11.2015 ziua in care am facut 24 de ani si sunt fericita. Pana acum o saptamana am avut doua job-uri, post contabil si celalat facturare, dar cum oboseala isi spune cuvantul a trebuit sa renunt la unul din ele, sunt multumita si mandra de mine ca am evoluat, am fost puternica sa le duc pe amandoua, am terminat dizertatia cu bine, am inceput scoala de soferi si acum astept pentru a doua oara sa dau traseul:D. Un an de zile in care am invatat foarte multe, sper ca pe viitor sa continui la fel, sa stiu sa renunt cand trebuie, sa vreau mai mult de la mine, sa stiu sa ma ridic cand ma impiedic de obstacole si sa nu renunt sa zambesc. Pe perna din dreapta mea se afla Laurentiu, dupa ce am terminat cu job-ul, ne-am intalnit la un ceai si de acolo a iesit o poveste frumoasa, cu nopti de vara superbe. Sunt iubita prin fapte si nu prin cuvinte ceea ce e ceea ce mi-am dorit. Nu am crezut ca inima mi se va redeschide dar se pare ca il astepta.



7-8 noiembrie  2015 zilele mele de nastere... cele mai superbe, plimbari Lacul Vidraru- Lacul Balea- Fagaras (asa am visat sa se petreaca ziua mea), am avut aproape pe cele mai importante persoane din viata mea chiar si de la distanta. E important sa iubesti, si mereu sa ai inima deschisa spre inceputuri. Iti castigi o noua familie, prieteni. Le multumesc tuturor pentru urarile facute si le doresc tot ce e mai bun. Imi iubesc mama, sora, iubitul, prietenii, familia...

11.11.2015 e ziua in care finalizez postarea, tot ce e de invatat e ca atunci viata ne incearca cu diverse sa nu uitam momentele frumoase, nu lasa ura si tristetea sa te intunece, daca nu te multumeste ceea ce se intampla in viata ta atunci fa o shimbare. Nu uita ca esti puternic, ca zambetul e ceea ce ar trebui sa apara cel mai mult pe fata ta. Timpul trece, poate viata ti se termina brusc multumeste-te, fii mandru de tine astfel ii multumesti si pe ceilalti.
                                                                     Pauza de Tigara , un pic mai matura si care consuma mai multe tigari si cafele si pepsi

4 comentarii:

Făra cap și fără coadă spunea...

mai usor cu pepsi-ul, maturo :)) :*

lilian nikky spunea...

Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care Dr. Saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea, el mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbesc acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. DACĂ AȚI VĂ RUGĂM AJUTAȚI, DOCTOR SAGURU CONTACT ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
1 LOVE SPELL
2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
3 FRUCTE DE FEMEI
4 PROMOȚIE SPELL
5 SPELL DE PROTECȚIE
6 SPELL BUSINESS
7 SPELL GOOD JOB
8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

lilian nikky spunea...

Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care Dr. Saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea, el mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbesc acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. DACĂ AȚI VĂ RUGĂM AJUTAȚI, DOCTOR SAGURU CONTACT ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
1 LOVE SPELL
2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
3 FRUCTE DE FEMEI
4 PROMOȚIE SPELL
5 SPELL DE PROTECȚIE
6 SPELL BUSINESS
7 SPELL GOOD JOB
8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

Pantai spunea...

Visit my web kualitasjos