duminică, 31 mai 2009

O iubire sfiintita de Cel de Sus




Bonnie Tayler-Total Eclipse Of The Heart
Asculta mai multe audio Diverse »
"O casnicie buna este aceea in care fiecare ii incredinteaza celuilalt rolul de paznic al solitudinii sale. Odata ce este acceptata realitatea ca pana si intre fiintele omenesti cele mai apropiate continua sa existe distante infinite, poate inflori o convietuire doar daca cei doi izbutesc sa iubeasca departarea dintre ei, care ii ingaduie fiecaruia sa-l vada pe celalalt integral si profilat pe un orizont vast."

Un moment minunat, legatura dintre unii din cei mai buni prieteni ai mei si a surorii mele, de 7 ani jumate impreuna:X si cu bebe :X pe drum:P, 30 mai legatura pentru toata viata a celor 2:X

Un comentariu:

Anonim spunea...

un moment superb, casa de piatra! si eu imi amintesc cu drag nunta surorii mele, a fost ceva magic pentru mine.

p.s. "sfinţită" se scrie cu un singur "i"