joi, 14 mai 2009

La multi ani draga mea surioara:)





Cumicu' - Singura care conteaza
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciodata nu am vorbit despre tine dar de data asta o fac
- se implinesc 22 de ani de cand ai facut ochisori
- se fac 17 ani si 6 luni si cateva zile de cand am impartit acelsi destin al familiei nostre, decand bunul Dumnezeu m-a facut surioara ta
- suntem foarte diferite, o simtim , da din diferentele dintre noi se face un lucru intreg minunat
- ti'am zis vreodata cat de mult te iubesc? o zic rar... pentru ca te iubesc cel mai mult
- sunt geloasa pe tine ca esti minunata desi nu pot sa iti zic asta in fata, da gelozia asta e dulce pentru ca ma face sa fac cat mai putine greseli
- te inteleg cand devi rautacioasa desi ma supar stiu ca o faci sa ma protejezi..dar stii si tu la fel de bine ca fac numai cum vreau yo, ca asa sunt eu... ma iubesti deaceea vrei sa ma protejezi
- esti plusul dintre noi doua si ma bucur ca te am
- suntem cele mai bune prietene..desi mi'as dori sa ma intelegi mai mult, niciun secret nu il pot ascunde de tine desi stiu ca te vei infuria si vei deveni rautacioasa tot am sa iti spun orice
- sunt foarte fericita cand te stiu acasa si pot sa iti zapacesc creierul cu toate prostiile mele , nush cat iti arat dar ai luminita aceea aparte ce imi face sa imi aprinda inimioara
- desi stiu ca durerile ni le plangem separat as vrea sa stiu ca in mine te poti baza oricand
- imi doresc sa nu te simti pierduta ca mine, pentru ca tu chiar meriti iti doresc sa ai cele mai frumoase momente si fericiri
- as vrea pentru 16 mai sa iti doresc cel mai frumos cadou dar stiu ca nu pot sa ti'l ofer , pentru ca nu cred eu as putea sa'ti ofer ce ai vrea cel mai de pret
- imi pare rau cand aud ignoranta pe care mi le arati de ceva timp dar poate nu am stiut sa iti fiu "mai mult" ca sa nu existe lucrul asta..eu am permis asta...
- nush cat ma pricep la cuvinte dar iti pot spune ca sunt foarte mandra ca esti sora mea si ca te iubesc, nimic nu ar schimba asta nici macar cararile pe care le facem sau drumurile spre care ne indreptam
- imi pare rau ca nu pot fi sambata langa tine desi daca as fi fost langa tine nu cred k te-ar face mai fericita dar stiu ca sunt persoane care te iubesc acolo langa tine asa ca o sa fie bine
- indifernt de orice stiu ca ne iubim , iti multumesc ca ma iubesti

La multi ani iubita mea surioara, ti-am scris toate astea aflanda-ma la a 2 doza de bere dar tot te iubesc...si da ma mandresc ca iti spun asta..desi nu cred ca o sa vezi postarea asta, stiu ca tot ce am scris sus le cunosti si tu:)

stii..chiar meriti postarea asta:)

Un comentariu:

Helene. spunea...

faaain :x



La multi ani! pentru surioara ta.
:D
tare dragut postul :)

>:D<