duminică, 13 aprilie 2008


Se aude sunetul suneriei, stia ca Ea trebuia sa se intoarca. Timp de patru zile astepta momentul acesta. Se duce grabit sa-i deschida usa.
Da era Ea...
Era prea fericit de intoarcerea ei ca sa o certe de ce nu si-a adus inapoi bagajele, dar gandi in sinea lui ca mai este timp.
O pofteste sa se aseze si sa-i ofere ceva de baut desi ea cunostea destul de bine casa. Fata refuza, luandu-si ultima tigare din geanta ei.
- Ai zis ca te-ai lasat...spuse baiatul indiganat.
- Nu e treaba ta..nu mai e treaba ta.Si tu ai zis multe nu?tragand insetata din tigara.
-Dar sanatatea ta?
-Nu te priveste. Nu am venit sa vorbim despre asta!
-De ce-mi vorbesti asa?Stiu recunosc am gresit, se poate uita.Am crezut ca ai venit pentru ...
-Hai nu fi caraghios!Ce simplu nu?se iarta....rase ironic.Posibil ca se poate ierta dar nu ti se pare ca am facuto de atatea ori?
-Te iubesc, te iubesc mult!
-Da?Asta ai fi putut sa mi-o dovedesti cand ai avut posibilitatea, cand te vad asa mi-as dori sa fi sincer.Eu nu te mai iubesc!
-Dar...
-Te uimeste?Stii bine ca tu ai facut sa se intample asta.Am sa-ti tot repet: nu te mai iubesc!In zilele speciale ma faceai sa plang, adorai sa te ineci in bautura decat sa ne distram impreuna.Seara cand eu ma gandeam la tine si te asteptam, tu ti-o trageai cu prima tarfa care iti iesea in cale.Mereu inventai mii de motive ca sa ma faci vinovata, ca sa te scoti tu.
Fata se ridicase sa plece.
-Mai da-mi o sansa, o ultima sansa.Iubito te voi face fericita, la o ultima greseala ma retrag eu.O sa ma schimb, o sa-ti dovedesc.
-Nu trebuie sa-mi dovedesti nimic! daca totusi vrei sa te schimbi, schimba-te pentru tine.Uita-ma!!!
-Iubito...o implora baiatul.Gandeste-te la clipele minunate..
-Care?Nu ma face sa rad..Gata s-a terminat, intelege!Atata timp mi-ai facut rau.Ajunge!
-Chiar nu se mai poate face nimic?eu..
-Taci!Nu mai vreau sa spui nimic, faci ce vrei pe mine nu ma mai intereaza.Am venit sa clarifc lucrurile pentru ultima oara...isi stinse tigara in scrumiera si pleca.
Baiatul nu m-ai zise nimic, o lasa sa o plece.
Isi luase o bere din frigider si se asezase in locul ei, privea ganditor spre tigarea din scrumiera.
Fata se duse in parc si se aseza pe o banca si incepuse sa planga.Nu i-a fost usor, chiar deloc.
Isi sterse lacrimile si pleca spre casa.
De ce sa planga?
Pentru ce?
Chiar nu-l mai iubea.
De ce sa-l mai iubeasca?
Nu avea niciun motiv.
E fericita ca a facut pasul asta, chiar daca trebuia sa-l fi facut mai demult.
A fost o experienta si asta pentru viitor....

Niciun comentariu: