joi, 17 aprilie 2008

O "EA"




Mai mult de jumatate din mine e independenta, ador sa-mi traiesc viata numai ca ea nu ma prea adora, dar ce mai conteaza? Toate trebuiesc depasite ca altfel cine stie unde s-ar ajunge... depresii apoi ne regasim la cimitir;)) Sunt zapacita familiei care face aproape ce vrea pff si inca ce-mi doresc :))
Urasc 2008 a inceput aiurea rau, probleme si probleme. Nu am crezut ca ma schimba asa de mult, poate altii nu observa dar eu simt din ce in ce mai mult. Nu am fost pregatita pentru asta deaceea m-a "stampilat" asa de mult. Dar asta e, acum suntem deja in aprilie si m-am obijnuit cu toate astea. Am o singura teama si o singura speranta (cei care ma cunosc stiu despre ce vorbesc).
Sunt un "micutz", inainte eram complexata de asta, inca nu stiu ce-i f... pe ceilalti cum sunt eu? Dar chiar nu-mi mai imi pasa, de ce mi-ar pasa?Lumea e atat de tampita ... de ce sa fiu si eu ca ea? Multi au impresia ca ma ranesc facand anumite gesturi, de-ar stii ei ca ma doare drept in .... .Ce tampenie ca multe fete sufera dupa "ex-ul".. ce dreacu nu ati vazut cat sunteti de speciale,nu ati vazut cu cine v-a inlocuit?pff scuze ca va spun dar prea proasta sa fii sa nu treci peste.Numai in cazul daca tu esti vinovata dar nu sa crezi tu asta ci intadevar sa fi tu vinovata. Dar si asa vei trece peste si mai gandeste-te ca vei putea demonstra alcuiva ca te- ai schimbat. Si eu sunt f geloasa dar nu e vorba de asta ci tin mult la origliul meu...
Iubesc sa fiu libera, urasc sa mi se fure libertatea. Cand ai mei imi spuneau sa vin la o ora exacta preferam sa numai plec;)) Mi-as dori sa am mai multa initiativa, sa am mai mult tupeu chiar dak sunt "un micut". Nu-mi place sa fiu o fata vulgara chiar le detest pe genul asta de fete, iar daca ma enerveaza ceva sau cineva prefer sa raman la "penele" si "puii" mei ;)) Multi daca le spun ca ascult hip-hap cred nush ce despre mine,chiar sunt ridicoli.Ca ei aud numai ce vor de la piese si ii obsedeaza ca astia a-si scot si isi bag .... pacat versurile nu asta vor sa-ti transmita.Sunt duri cu viata dar asa e viata;)... ce nu e adevarat?
Asa ca nu te m-ai gandesti cum vor altii sa te schimbe, decate ori chiar si un apropiat iti reproseaza cate ceva. Nush ce pana mea nu inteleg ei ca nu ma intereseaza. Accept sfaturi dar daca le spui ca repros cine sa te asculte? Orice schimbare o fac pentru ca asa vreau, pentru ca asa imi place... ce te doare pe tine?
Asa ca aseaza-te pe scaun, aprinde-ti o tigara si fa o pauza cu mine...

2 comentarii:

Cecilia. spunea...

hmmm... lumea asa e si asa va fi intotdeauna... ce sa ii faci? nu poti sa ii faci nimic, decat sa nu o mai bagi in seama. e foarte bn ca faptul ca nu mai esti complexata de faptul ca esti micutza, asta te ajuta sa ai mai multa incredere in tine ;)

take care, girl, si adu-ti aminte, orice problema pe care o intalnesti in cale e un test pe care il dai cu tine insati... :D >:D< :*

ps: si mie imi place hip-hop :D

Cecilia. spunea...

ma duc sa trag un fum :D
ca n-am mai fumat de... 2 ore ;))